در آستانه سفرهای اربعین حسینی، خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف راه‌اندازی شد. نرخ تعیین شده برای اعزام زائران از طریق خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف راه‌اندازی شد

مهدی قلی‌زاد دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت برای پایانه مرزی مهران و خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف از دهم مرداد ماه و سفرها از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اعزام پنج دستگاه اتوبوس همزمان با راه‌اندازی خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف، بیان کرد: با تکمیل این سرویس‌ها، مجددأ ظرفیت‌های فروش بلیت در سکوهای فروش اینترنتی ایجاد خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به استقبال زائران از تهیه بلیت خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف اشاره و عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا در شرایط آغاز سفرهای اربعین حسینی امسال، این بستر به منظور اعزام زائران سالخورده و مسن و انتقال آنها به کشور عراق با کمترین میزان معطلی در مرزهای کشورمان ایجاد شده است.

قلی‌زاد خاطرنشان کرد: در نخستین روز زائران از طریق پنج دستگاه اتوبوس به مقصد نجف اشرف راهی کشور عراق شدند و متناسب با میزان تقاضای زائران، خدمات‌رسانی از این طریق تا انتقال روزانه ۱۸ سرویس قابل افزایش است و برنامه ریزی شده است که طی این مدت حداقل ۴۰۰ سرویس مستقیم تهران به نجف برقرار شود.

وی تأکید کرد: با توجه به محدودیت ناوگان اتوبوسی در کشور، به منظور برقراری این سرویس‌ها از ظرفیت ناوگان کشور عراق استفاده شده تا خللی در برقراری سرویس‌های روزانه و اعزام دیگر زائران به پایانه مرزی مهران ایجاد نشود.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، نرخ تعیین شده برای اعزام زائران از طریق خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف را ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.